Ediția din această primăvară a evenimentului de carieră Angajatori de TOP București, ce se va desfășura pe 29-30 martie, la Sala Palatului, va aduce în premieră în fața candidaților 3 instituții de stat: Serviciului de Telecomunicații Speciale (STS), RASIROM și Departamentul pentru Situații de Urgență. Pentru prima dată la Angajatori de TOP, Dr. Raed ARAFAT, secretar de stat în Ministerul Afacerilor Interne și șef al Departamentului pentru Situații de Urgență, va fi prezent la eveniment pentru a susține o prezentare cu tema Inovație în sistemul public. Studiu de caz, Departamentul pentru Situații de Urgență.
Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS) va fi prezent în premieră la această ediție de Angajatori de TOP București. STS este instituția care asigură suportul tehnic pentru autoritățile statului român. Aceasta dispune de o infrastructură complexă de comunicații și oferă soluții IT&C care implică echipamente și tehnologii avansate. Din echipa STS fac parte ingineri de comunicații, programatori, administratori de sisteme IT, specialiști în Data Center și Cloud Computing, experți în securitate cibernetică, rețele securizate voce-video-date și în alte domenii care sprijină și dezvoltă serviciile puse la dispoziția instituțiilor din România. Mihai Mihalecea, STS specialist, și Octavian Petre, STS specialist, vor susține în cadrul conferinței I LOVE Tech o prezentare intitulată Cloud native stories from the Special Telecommunications Service.
La această ediție de Angajatori de TOP București se alătură și Regia Autonomă RASIROM. Integrator de soluții tehnologice avansate deţinut de statul român, RASIROM are ca scop principal protejarea infrastructurilor critice și a instituțiilor din sistemul național de apărare, ordine publică și siguranţă națională. În continuă expansiune și dezvoltare, echipa RASIROM înglobează specialiști și experți cu motivație puternică și orientare spre a cerceta, inova și dezvolta produse și soluții de tehnologie avansată.
În cadrul evenimentului, va fi prezent și Departamentul pentru Situații de Urgență, cu site-ul Fii Pregătit – www.fiipregatit.ro, platforma națională de pregătire a populației pentru situații de urgență. Noul Fii Pregătit vine cu o interfață mult mai prietenoasă, cu mai multe ghiduri oficiale, realizate de către specialiști, pentru diverse situații de urgență și, mai ales, cu un Asistent Virtual pe bază de Inteligență Artificială, pregătit să răspundă întrebărilor cetățenilor despre dezastre și alte situații de urgență. În cadrul Angajatori de Top, la standul Fii Pregătit, vizitatorii vor putea interacționa cu site-ul, vor afla mai multe despre ce înseamnă pregătirea pentru situații de urgență, despre prevenire, despre comportamentul corect în caz de dezastre și multe altele. Tot aici, vizitatorii pot deveni ambasadori Fii Pregătit, ambasadori ai prevenției și educației care salvează vieți, cu invitația să transmită mai departe în comunitățile lor informațiile vitale de pe fiipregatit.ro. La stand vor fi prezenți reprezentanți ai Departamentului pentru Situații de Urgență, care le vor spune vizitatorilor ce înseamnă să lucrezi într-un astfel de departament, despre cum se poate inova în sistemul public și despre cât de importantă este pregătirea oamenilor care lucrează în astfel de structuri.
Dr. Raed ARAFAT, secretar de stat în Ministerul Afacerilor Interne și șef al Departamentului pentru Situații de Urgență, va susține vineri, 29 martie, între 14:30-15:00, în cadrul Academiei de Carieră, o prezentare cu tema Inovație în sistemul public. Studiu de caz, Departamentul pentru Situații de Urgență. El va povesti atât despre ce poate construi o echipă cu expertiză, spirit de inovare și profesionalism, cât și despre ce înseamnă să crești profesional și personal în sistemul public, atunci când munca ta are impact și aduce schimbare sistemică.
Pe lângă insituțiile care vor fi prezente la Angajatori de TOP București, la eveniment vor participa 90 de companii care vor oferi peste 7.000 de joburi, câteva dintre aceste companii fiind BAT Romania, Amazon, Ford Business Solutions, EY România, IBM, Nestle, BCR, TELUS International, Renault Group Romania și Vodafone Romania. Conform studiului Piața forței de muncă realizat de Hipo.ro, cele mai importante 5 soft skill-uri urmărite de aceste companii în procesul de recrutare al candidaților sunt următoarele: flexibilitatea/adaptabilitatea, proactivitatea/implicarea, abilitățile de comunicare, orientarea către rezultate și învățarea continuă.
Cei care vor să participe la Angajatori de TOP București sunt așteptați pe 29 martie, între 10:00 – 18:00, și pe 30 martie, între 10:00 – 17:00. Mai sunt doar câteva zile disponibile pentru înscriere, așa că persoanele interesate trebuie să își creeze un CV în mod gratuit pe Hipo.ro, să descarce versiunea CV Barcode a acestuia și să o prezinte la standurile companiilor.
Be the first to comment