Republica BIO, unul dintre cei mai importanți retaileri online de produse organice și naturale destinate sănătății, a înregistrat în ziua de Black Friday vânzări cu 93% mai mari față de anul precedent și o creștere a numărului de comenzi cu 57%.
În ediția de Black Friday din acest an numărul vizitatorilor din magazin a crescut cu 13%, în timp ce rata de conversie cu 43%, iar valoarea medie a coșului cu 23%. Majoritatea comenzilor au fost plasate de pe device-uri mobile, iar plata cu cardul a rămas metoda preferată de clienți, 55% dintre comenzi fiind achitate cu cardul online.
Tendința de creștere a vânzărilor s-a menținut pe tot parcursul weekend-ului, astfel că, la nivelul celor 3 zile (12-14 noiembrie), valoarea vânzărilor a crescut cu 79% față de weekend-ul de Black Friday al anului precedent.
Spre deosebire de anul 2020, care a adus importante segmente de clienți noi în categoria de produse BIO, în 2021 se remarcă o creștere a frecvenței de consum și diversificare a coșului de cumpărături.
“Ne bucură că românii prioritizează sănătatea chiar și în cadrul evenimentelor consacrate precum Black Friday. La aproape 8 ani de când am început misiunea importantă de a le susține sănătatea, pentru români consumul de produse sănătoase începe să devină un stil de viață.” declară Ciprian Stancu, Fondatorul Republica BIO.
Categoriile care au înregistrat cele mai mari creșteri de Black Friday în 2021 au fost produsele apicole românești cu 145%, suplimentele alimentare cu 174%, mierea de manuka cu 94% și alimentele cu 92%. De asemenea, categoria de superalimente a crescut cu 55%, în timp ce produsele cosmetice și de îngrijire a casei au avut creșteri similare cu cele de anul trecut, respectiv 74% pentru cosmetice și 46% pentru produsele de îngrijire a casei.
“Cererea rămâne foarte ridicată pe majoritatea categoriilor de produse din magazin. Tocmai de aceea, prioritatea noastră constantă a fost creșterea portofoliului de produse și lansarea de categorii noi, în dorința de a acoperi o paletă cât mai largă de nevoi pentru cât mai mulți dintre clienți: de la noile mămici, până la practicanți de sport, vegani și persoane atente la impactul asupra mediului înconjurător. Valorile care definesc și vor defini întotdeauna Republica BIO sunt calitatea fără compromis a produselor proprii și excelența în interacțiunea cu clientul.” a continuat Ciprian Stancu.
Pentru finalul anului 2021 Republica BIO pregătește lansarea unei game noi de produse marcă proprie prin care să acopere noi ocazii de consum ale clienților ce sunt interesați de produse sănătoase.
Despre Republica BIO
Republica BIO este retailerul online cu produse BIO Nr. 1 în preferințele românilor din punct de vedere al raportului calitate-preț, conform studiului independent Best Buy Awards 2021/2022 efectuat de institutul iCertias Elveția. Este cel mai premiat retailer la competiția anuală a magazinelor online, GPeC 2021, primind patru prestigioase distincții. De-a lungul timpului activitatea Republica BIO a fost răsplătită cu numeroase premii: “Voice of the customers” acordat de trusted.ro în 2021, 2020, 2019 și 2017, “Cel mai bun magazin online cu Produse Organice și Naturale” în 2021, 2020 și 2019, Magazinul cu cel mai bun “User experience” în 2021 și Cel mai bun comerciant e-commerce în categoria “Experienced” în 2021 si 2020 la Gala GPeC.
Republica BIO deține un portofoliu în continuă expansiune de superalimente, suplimente și alimente marcă proprie, produse la cele mai înalte standarde și certificări de calitate: ingrediente cu valori nutritive ridicate, neiradiate, de proveniență non-China.
Be the first to comment