Retalierul online DeeZee oferă plata amânată prin PayPo pentru creșterea vânzărilor de Sărbători

FOTO Sunday PR

Magazinul online de îmbrăcăminte și încălțăminte de damă DeeZee integrează metoda de plată Buy Now Pay Later, oferită de instituția financiară PayPo, alăturându-se astfel unui număr din ce în ce mai mare de retaileri online care mizează pe acest instrument financiar pentru creșterea vânzărilor.

Metoda de plată alternativă PayPo (cumperi acum, plătești mai târziu) este deja disponibilă pentru mai multe magazine online din România, cărora li se alătură Deezee.eu/ro. Această metodă de plată le oferă cumpărătorilor online o perioadă de 30 de zile în care pot face plata, fără costuri suplimentare. În acest timp, clienții decid dacă păstrează produsele (și apoi fac plata către PayPo) sau dacă fac retur (caz în care fondurile aferente nu vor fi blocate).

”Pentru clienții DeeZee, beneficiile Buy Now Pay Later sunt mai mult decât evidente. Pentru noi experiența clientului este deosebit de importantă astfel ca întotdeauna ne concentrăm pe a găsi noi funcționalități pentru consumatori, iar diversitatea metodelor de plată este una dintre priorități. Avem deja experiența de lucru cu soluții BNPL pe alte piețe și credem în potențialul acestora pe piața din România. Suntem convinși că implementarea unei astfel de soluții ne va ajuta mult în câștigarea loialității clienților.” a declarat Maciej Marchwicki, Vice President DeeZee.

Metoda de plată BNPL este considerată metoda de plată preferată printre Millennials și Generația Z, având în vedere flexibilitatea dorită în cumpărăturile online, pe care băncile se străduiesc să o ofere. În același timp, comercianții trebuie să se pregătească pentru o economie digitală globală din ce în ce mai complexă, în care consumatorii cunoscători de tehnologie au opțiuni de plată variate. Prin implementarea unor soluții de tip BNPL cum este PayPo comercianții își pot crește rata de conversie și vânzările, dar și câștiga noi clienți.

“Serviciile de plăți amânate BNPL, aduc un avantaj atât pentru consumatori, prin faptul că le oferă mai multă flexibilitate și mai mult control asupra  ceea ce și cum cumpără, dar și pentru comercianți care atrag noi clienți din generația Millennials și Z, fidelizează mai bine clientela, care în cele din urmă se transpune în coșurile de cumpărături cu valori mult mai mari.
O experiență pozitivă de cumpărare este esențială pentru păstrarea clienților, astfel ca o metodă de plată avantajoasă înseamnă finalizarea comenzile mai ușor și clienți care vor reveni mai des.  Așadar, suntem încântați să anunțăm integrarea cu DeeZee, unul dintre marii utilizatori ai acestei soluții alternative de plată a sectorului fashion.”, a declarat Raul Duma, General Manager PayPo Romania.

Fondată în 2016 de către Radoslaw Nawrocki (Founder & CEO PayPo), compania PayPo este leader de piață în Polonia, deținând o cotă de piață de peste 80%. Modalitatea de plată PayPo este deja folosită de peste 25000 de magazine online, cu peste 1000000 de conturi active de clienți care vor să cumpere acum și să plătească mai târziu.

DeeZee este unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine online de îmbrăcăminte și încălţăminte din Polonia, ce face parte din grupul CCC, liderul pieței de retail de încălțăminte din regiunea CEE și unul dintre cei mai mari producători de pantofi din Europa. CCC are peste 1200 de magazine în 23 de țări și 50 de platforme mobile, în Europa și în alte părți ale lumii.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*