Salt Bank a fost lansată oficial pe piață, marcând începutul unei noi ere digitale. Diferențiindu-se de băncile tradiționale, Salt Bank își propune să fie mai mult decât o bancă: o experiență 100% digitală, adaptată la nevoile contemporane ale utilizatorilor. Cu o viziune clară asupra viitorului, Salt combină stabilitatea financiară a unei banci cu agilitatea unui FinTech, oferind un nou mod de a face banking: sigur, dar prietenos.
Peste 80.000 de români confirmă interesul pentru o bancă 100% digitală
Consumatorii si-au aratat interesul pentru a deveni clienți Salt Bank încă de la lansarea programului de pre-înrolare. Sub sloganul “Utilizator ai mai fost, fondator sigur nu”, programul a avut un succes care confirmă apetitul românilor pentru o bancă 100% digitală: în mai puțin de trei săptămâni, peste 80.000 de persoane s-au înscris pe lista de așteptare pentru a deveni fondatori Salt.
Un salt înainte în banking-ul digital
Gabriela Nistor, CEO-ul Salt Bank, subliniază angajamentul băncii de a fi în pas cu tehnologia și nevoile clienților: “Prin lansarea Salt, nu doar că aducem pe piața din România primul neobank 100% românesc, dar propunem și o perspectivă unică care îmbină tehnologia și finanțele. Am construit Salt Bank cu responsabilitate și ambiție pe termen lung. Și chiar dacă nu suntem perfecți, suntem perfectibili. Iar pentru asta, vom testa cele mai bune solutii împreună cu clienții. Ne asumăm asta. E mai mult decât o promisiune. Salt. Banking, dar cum vrei tu.”
O bancă construită împreună cu clienții
Nevoile clienților sunt în centrul procesului de dezvoltare al băncii, astfel luând naștere Comunitatea Fondatorilor Salt, ce numără deja 2.200 de utilizatori care au adus peste 5.000 de idei până în acest moment. Prin participarea activă în comunitate, fondatorii influențează direct viitorul Salt.
Ce primesc clienții la lansare
Oportunitatea de a deveni fondatori: Salt Bank oferă clienților săi posibilitatea unică de a deveni fondatori și, în timp, acționari ai băncii, în eventualitatea listării la bursă.
Dobânda 3% p.a. la contul curent principal și Spaces, dacă clienții fac plăti de minimum 1.000 lei/ lună.
Un card multicurrency cu tranzacționare în 17 valute din toată lumea.
Un produs nou pe piața din România: Spaces, un spațiu dedicat startului în economisire, atât pentru planuri mici, cât și pentru visuri mari.
O aplicație versatilă care oferă tot ce au nevoie clienții și nimic din ce îi încurcă.
Be the first to comment