Un studiu realizat de Julius Meinl în patru orașe din Europa arată că întâlnirea la o cafea cu o persoană dragă le-a lipsit cel mai mult oamenilor în perioada carantinei. Cu ajutorul campaniei „Say hello” aceste momente pierdute pot fi recuperate, astfel că o cafea comandată aduce pe loc un voucher pentru o viitoare cafea gratis ce poate fi oferit cadou unui prieten sau chiar unui străin.
Julius Meinl încurajează toți iubitorii de cafea să se reconecteze cu oamenii dragi sau chiar să-și facă noi cunoștințe și să le ofere o cafea gratuită. Mecansimul campaniei este unul simplu: cumperi o cafea Julius Meinl dintr-o locație parteneră și primești pe loc un voucher pe care să-l oferi în dar cuiva drag. „Say hello” se desfășoară în perioada 15 iunie – 31 iulie în toate cafenelele participante din țară.
„Say hello este o campanie cu ajutorul căreia ne dorim să readucem în prim plan importanța momentelor petrecute cu cei dragi. Anul trecut ne-a îndepărtat unii de alții, iar acum este timpul să reluăm aceste legături și să ne bucurăm de o cafea alături de un prieten sau, de ce nu, de o nouă cunoștință. Este mai mult decât o cafea gratuită, este speranța că vor urma zile mai bune, pline de povești și timp petrecut lângă cei care ne-au lipsit în toată această perioadă.”, a declarat Mădălina Sultan, Marketing Manager Julius Meinl.
Julius Meinl își dorește să compenseze momentele pierdute din cauza pandemiei, astfel că a realizat un sondaj pentru a afla aproximativ cât de multe interacțiuni sociale au fost ratate anul trecut. Rezultatele au arătat că este vorba de aproximativ 13 miliarde de întâlniri sociale care nu au mai avut loc. Mai mult decât atât, oamenii au spus că dintre toate lucrurile pe care le-au ratat în timpul carantinei, mersul la o cafea cu un prieten sau cu cineva din familie le-a lipsit cel mai mult. Sondajul a fost realizat la Milano, Londra, Viena și București pe un eșantion de 4000 de persoane.
Julius Meinl în cifre
• Peste 1000 de angajați la nivel mondial;
• Înființată în 1862
• Prezență pe piață în peste 70 de țări la nivel mondial, dintre care se află în top 3 mărci de cafea premium în peste 40 dintre acestea;
• Lider de piață în Austria, Rusia, țările adriatice, CEE, Romania și Dubai
• Aproximativ 50.000 de clienți la nivel mondial;
• Locații de producție în Viena (Austria) și Vicenza (Italia);
• Cifra de afaceri anuală în 2019: 186 milioane de euro.
Be the first to comment