Serviciul de livrare în 30 de minute de la Carrefour prin Bringo ajunge în Brașov și Constanța

Livrator Bringo

Serviciul de livrare rapidă Carrefour prin Bringo continuă să se extindă, acoperind, două noi orașe – Brașov și Constanța. Clienții pot comanda prin aplicația Bringo produse de la magazinele Carrefour Market și Market Express din proximitatea lor, cu livrare în doar 30 de minute și un cost redus de 9.99 lei per comandă, opțiune care se adaugă celei standard, de la hipermarketurile Carrefour, cu livrare în 90 de minute. Este deja al treilea val de expansiune pentru noul serviciu, lansat în zone restrânse la finalul lunii august și care ajunge să fie disponibil acum în șase orașe:  București, Iași, Cluj, Timișoara, Brașov și Constanța.

În prezent, 43 de magazine în format Carrefour Market și Market Express susțin serviciul de livrare rapidă în aceste 6 orașe, dintre care 4 sunt din Brașov (Market Express din Str. Ștefan Baciu nr. 64 și supermarketurile Carrefour Market din Str. Crișului, nr. 18, Bd. Alexandru Vlahuță nr. 10 și Str. Nicolae Bălcescu nr. 62) și 4 din Constanța (Market Express din Aleea Albatros, Nr. 4 și supermarketurile Carrefour Market din Str. 1 Decembrie 1918, Nr. 10, Str. Cismelei Nr. 2C și Str. Răscoala din 1907 Nr. 8). În total, peste 100 magazine Carrefour în toate cele trei formate – Hipermarket, Market și Market Express – din 37 de orașe din țară, sunt incluse în platforma Bringo.

„Mai mult decât orice, clientul de astăzi își dorește opțiuni: pentru cumpărături consistente la final de săptămână, dar și pentru cumpărături facile și rapide pentru a-și completa frigiderul sau a-și satisface poftele de moment. Prin modelul nostru omnicanal, urmărim să replicăm experiența din mediul fizic, unde răspundem acestor nevoi prin magazinele multiformat, în platforma Bringo. Continuăm, așadar, să ne extindem serviciul de livrare rapidă, în doar 30 de minute, alături de Bringo, astfel încât clientul să poată apela cu ușurință la magazinele de proximitate și în mediul online, știind că produsele ajung la el în cel mai scurt timp”, a declarat Cătălin Samara, COO & E-commerce Director Carrefour România.

Ca și în cazul clienților din București, Iași, Cluj și Timișoara, cei din Brașov și Constanța au acum în aplicația Bringo atât opțiunea unui hipermarket Carrefour, cu livrarea tradițională în 90 de minute și contra unui cost standard de 19,99 lei, cât și noile opțiuni de supermarketuri și marketuri express de proximitate, cu livrare rapidă, în 30 de minute, în schimbul unui cost redus. Mai mult, prima comandă este gratuită pentru noii utilizatori, dacă introduc codul „bunvenit1” în aplicația Bringo, în cazul comenzilor de peste 99 lei.

Livrarea rapidă, de 30 de minute, oferă acces la peste 90% din sortimentul magazinului din proximitate, iar toate produsele sunt disponibile la același preț ca cel din magazinele fizice, în contextul în care Bringo nu practică adaos comercial.

„Bringo este o poveste de succes, dezvoltată în România și exportată către alte țări. Fie că sunt pe fugă, fie că doresc să se concentreze pe activități care contează pentru ei, clienții știu că pot apela la Bringo și shopperii săi personali, care fac cumpărăturile pentru ei, așa cum și le-ar face chiar ei. Prin parteneriatul puternic cu Carrefour, dezvoltăm serviciile de livrare, incluzând tot mai multe magazine de proximitate și tot mai multe orașe pe harta livrării rapide”, a adăugat Ioana Ilie Dobre, Director General Bringo.

Prin intermediul aplicației Bringo, disponibilă gratuit în App Store și Google Play, cumpărătorii pot alege produse din Carrefour fără adaos comercial. Carrefour România este cel mai mare partener al Bringo, punând la dispoziția clienților o gamă de peste 50.000 de produse și activând în aplicație cu toate magazinele de tip hipermarket și supermarket sau express. Cumpărăturile sunt făcute de un personal shopper care comunică în timp real cu clientul, experiența cumpărăturilor de la distanță fiind semnificativ îmbunătățită.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*