SES ajunge în 369 de milioane de gospodării la nivel global

FOTO Grayling

Liderul global al soluțiilor de conectivitate pentru conținut video în industria media, SES, a ajuns să transmită în prezent peste 8.000 de canale în peste 369 de milioane de gospodării cu servicii TV din întreaga lume (în creștere cu 3 milioane față de anul anterior), conform datelor publicate în cel mai recent studiu al său, Satellite Monitor.

Această evoluție a fost determinată în principal de avansul din Europa (+6,3 milioane) și Africa (+3 milioane), cu stabilizare în America Latină și Asia-Pacific. Acoperirea în America de Nord continuă să scadă (-5,4 milioane) din cauza tendinței de deconectare de la serviciile de cablu și extinderea conexiunii digitale prin fibră optică în Statele Unite.

Acoperirea SES pe regiuni geografice, conform studiului Satellite Monitor 2022:

Piața Gospodării cu servicii TV (milioane)
Africa 49,5
Asia-Pacific 33,1
America Latină 44
Orientul Mijlociu 13,4
America de Nord 53,2
Europa 175,8

Alte informații cheie prezentate în studiul Satellite Monitor:

În timp ce VOD (Video on Demand) continuă să atragă o audiență mai mare, serviciile de televiziune Free to Air  sunt în creștere la nivel global.

Pe măsură ce conexiunea prin fibră optică se extinde la nivel global, serviciile IPTV continuă să crească, luând o parte din cota televiziunii tradiționale prin cablu.

În Africa, televiziunea prin satelit contribuie la o creștere a numărului de gospodării cu servicii TV direct-to-home (DTH), fiind o metodă ușor scalabilă și rentabilă de recepție TV. În Etiopia, de exemplu, SES a ajuns la o acoperire de 90% în gospodăriile cu servicii TV, prin partenerul său Ethiosat.

„De ani de zile colectăm date și informații valoroase prin studiul nostru anual de piață, Satellite Monitor, privind acoperirea și dinamica pieței de distribuție video și tendințele de consum. Credem că acestea îi pot ajuta pe clienții noștri să ia decizii de afaceri informate cu privire la cel mai bun mod de a livra conținut unui public larg, în cel mai eficient mod din punct de vedere al costurilor”, a declarat Norbert Hölzle, Head of Media la SES.

Ajuns în al 29-lea an, studiul Satellite Monitor al SES este un sondaj cheie de referință în industrie, realizat de institute de top de cercetare de piață pentru a analiza dinamica pieței (recepție TV, rezoluție, dispozitive etc.), acoperirea (în funcție de țară, poziția orbitală și modul de recepție) și demografia socială.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*