Signal Iduna lansează serviciul Wellbeing pentru sănătatea și echilibrul angajaților

Spațiu de birouri. FOTO 12019
Spațiu de birouri. FOTO 12019

În contextul schimbărilor economice și sociale, tot mai multe companii pun accent pe crearea unui mediu de lucru și o cultură organizațională care să încurajeze sănătatea fizică și mintală a angajaților. SIGNAL IDUNA – liderul pieței asigurărilor de sănătate din România, lansează serviciul Wellbeing, în colaborare cu Hilio – parte din grupul eMAG – specialist în sănătate și wellbeing, cu focus pe performanța și reziliența angajaților. Serviciul Wellbeing poate fi adăugat pachetelor de asigurări private de sănătate destinate angajaților din companii de orice dimensiune și orice domeniu și integrează trei planuri: psihoterapie, nutriție și parenting.

La nivel global, echilibrul vieții profesionale și personale este un subiect tot mai dezbătut în mediul de afaceri, de angajatori și angajați deopotrivă. Aceștia asociază succesul în plan profesional cu echilibrul în viața personală și prioritizează tot mai mult sănătatea lor și a celor dragi.

Pe plan local, date recente arată o nevoie tot mai mare de soluții concrete pentru susținerea sănătății mintale în piața muncii. Potrivit studiului Mind Your Business, stresul se resimte tot mai puternic în mediul antreprenorial modern din România. Spre exemplu, 9 din 10 antreprenori români se confruntă cu stres continuu, iar 3 din 10 declară că au suferit de depresie în cariera lor. Mai mult, 7 din 10 manifestă stări de iritabilitate și anxietate periodice. Aceste aspecte sunt resimțite tot mai des și de angajați, indiferent de gradul de responsabilitate pe care îl au sau de domeniul de activitate al companiei.

„Fiind o companie de asigurări cu expertiză extinsă pe zona de sănătate, de peste 15 ani, am răspuns prompt cu soluții personalizate la solicitările venite pentru servicii de wellbeing, predominant din domeniul IT, chiar dinainte de pandemie. Însă, preocuparea pentru sănătatea și starea de bine a angajaților, indiferent de domeniul în care activează, a crescut semnificativ în ultimii ani. 3 din 5 companii care încheie un contract de asigurare solicită acum acest tip de serviciu. Lansarea serviciului Wellbeing în formatul actual reprezintă angajamentul nostru de a oferi o soluție completă pentru sănătatea tuturor angajaților, adresând nevoi esențiale care contribuie direct la performanța și motivația acestora la locul de muncă. Totodată, vine ca o completare firească, aducând un plus de sprijin pentru sănătatea fizică a angajaților care au inclusă în pachetul de beneficii extrasalariale o asigurare privată de sănătate”, a declarat Cosmina Rusu, Claims Manager SIGNAL IDUNA.

„Hilio colaborează de 8 ani cu peste 100 de companii locale și internaționale, iar în acest interval de timp am văzut cum interesul angajatorilor pentru a oferi programe de sănătate și wellbeing angajaților a crescut exponențial. În paralel, angajații au dezvoltat, în special în timpul pandemiei și după, un interes considerabil mai mare pentru pachetele de sănătate și wellbeing la locul de muncă. Tocmai această maturizare a pieței din România este cea care ne-a motivat și ajutat sa dezvoltăm constant programe și produse destinate sănătății și wellbeingului, iar începând cu anul 2022, odată cu investiția eMAG Ventures, am descoperit, prin propria noastră platformă, că același apetit există și în piața de retail. 

„Suntem foarte încrezători că această nouă etapă, colaborarea cu SIGNAL IDUNA, va crește nu doar gradul de utilizare a serviciilor de sănătate și wellbeing în cadrul companiilor, dar va avea un impact semnificativ asupra educației în România privind importanța sănătății psiho-emoționale și a echilibrului personal”, a declarat Bogdan Lefter, coFondator Hilio.

Serviciul Wellbeing poate aduce o schimbare pozitivă majoră, atât la nivel individual, cât și la nivel organizațional. Prin acest nou beneficiu, SIGNAL IDUNA își consolidează poziția de partener de încredere pentru angajatori în crearea unor comunități sănătoase, performante și echilibrate. Cele trei planuri ale serviciului Wellbeing SIGNAL IDUNA – psihoterapie, nutriție și parenting – răspund nevoilor esențiale ale angajaților, putând fi combinate în funcție de nevoile specifice ale echipei, în cadrul pachetelor de 5, 10 sau 20 de ședințe, per tip de serviciu, pe an.

Angajații care beneficiază de serviciul Wellbeing pot apela la peste 400 de specialiști din cadrul Hilio – psihoterapeuți, nutriționiști și experți în parenting, selectați în funcție de pachetul inclus în asigurare. Programarea se face simplu și rapid, prin intermediul contului de utilizator din aplicația Signal Care Assistant, fără a fi nevoie de crearea unui cont nou, iar ședințele se desfășoară exclusiv online.

Asiguratul poate solicita prima ședință fără a avea nevoie de o recomandare medicală. În plus, planul de nutriție poate include și o acoperire pentru un set de analize inițiale, care sunt importante pentru stabilirea unui regim alimentar personalizat. Acestea vor fi realizate după prima întâlnire, în funcție de sfaturile specialistului.

„Românii acordă o atenție tot mai mare prioritizării sănătății lor, un factor esențial care contribuie la transformarea pieței asigurărilor. În acest context, putem deveni tot mai creativi și inovatori privind crearea de noi acoperiri pentru pachetele de beneficii extrasalariale. De la servicii de consultanță psihologică până la cele de parenting, acestea aduc o valoare adăugată semnificativă, crescând atractivitatea asigurărilor de sănătate pentru un număr tot mai mare de persoane și companii”, a adăugat Cosmina Rusu, Claims Manager SIGNAL IDUNA.

SIGNAL IDUNA promovează o abordare completă a sănătății, care pune accent pe toate aspectele legate de sănătatea fizică și psihică a asiguraților. Un angajat echilibrat din punct de vedere fizic, psihic și emoțional, este mai productiv.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*