Telekom Romania Mobile Communications anunţă mari schimbări pentru clienți

Andreea Cramer, Director Executiv Comercial, Telekom Romania Mobile Communications S.A. FOTO Telekom Romania

Telekom Romania Mobile Communications intră în competiţia de iarnă din piaţa telecomunicaţiilor cu o nouă poziţionare şi promisiune bazate pe ceea ce-şi doresc clienţii. Noua abordare a Telekom Mobile se bazează pe o gândire exclusiv axată pe client – și nimic altceva – pornind de la nevoile de bază şi cele mai mari aşteptări şi nemulţumiri ale acestora, atunci când vine vorba de servicii mobile*:

Onestitate, transparenţă, simplitate şi calitatea serviciilor promise: acestea sunt lucrurile cele mai importante pe care le aşteaptă românii de la furnizorii lor de telefonie mobilă. Iar Telekom va face toate eforturile pentru a le oferi acestora experiența mobilă pe care și-o doresc, mai simplă și corectă. Oferte nelimitate și comunicare cu preţuri clare, fără restricţii sau costuri ascunse.

Clienții cer ca furnizorul lor de telefonie mobilă să aibă grijă de ei, să îi respecte şi să îi aprecieze pentru loialitatea lor. Uneori sunt nemulțumiți că nu reuşesc să negocieze o ofertă mai bună, mai potrivită nevoilor lor, și că primesc oferte mai scumpe decât cele pe care le văd la televizor în campaniile publicitare dedicate cu precădere atragerii de clienţi noi. Prin urmare, Telekom Mobile oferă acces clienților actuali la aceleaşi oferte agresive valabile până acum doar pentru clienţii noi, iar ofertele sunt valabile şi pentru persoane fizice şi pentru persoane juridice.

Jucător disruptiv pe piață, dedicat în totalitate clienților

Promisiunea noului brand Telekom Mobile este „Mobil așa cum vrei. Simplu și corect.” şi pune clientul în centrul tuturor iniţiativelor companiei, care vor trebui să răspundă în permanenţă la întrebarea: ce putem face diferit, ca să ne ridicăm la înălțimea aşteptărilor clienților? Ce putem schimba pentru a convinge din ce în ce mai mulți români să ni se alăture?

Și, în calitate de companie de telefonie mobilă care concurează împotriva jucătorilor convergenți, noul Telekom Mobile are avantajul de a putea realiza rapid aceste schimbări şi a implementa noua sa strategie.

„Ne pasă de clienții noștri și punem interesele lor pe primul loc. De aceea, ne străduim să le oferim experiența mobilă pe care și-o doresc. Aceasta înseamnă să le oferim mobilitate nelimitată pentru a rămâne conectați oriunde și oricând, pe orice dispozitiv, fără probleme și fără griji. Si, la fel de important, prețuim încrederea lor și ne străduim să o câștigăm, fiind oneşti, corecţi şi onorându-ne promisiunile”, a declarat Dina Tsybulskaya, Director General, Telekom Romania Mobile Communications S.A.

Telekom Mobile face primul pas pentru a elimina decalajul dintre ofertele dedicate atragerii de clienți noi și ofertele de loializare pentru abonații actuali.

„Una dintre cele mai mari dorințe ale clienților români este să beneficieze de un tratament echitabil din partea furnizorilor de telecomunicații și aibă acces uşor la cele mai atractive promoții. Ne bucurăm că astăzi le putem satisface tuturor această dorinţă, fie că este vorba de actualii noștri abonați care vor opta pentru prelungirea contractului, fie de clienții care decid să achiziţioneze un nou abonament sau se portează din altă reţea”, a spus Andreea Cramer, Director Executiv Comercial, Telekom Romania Mobile Communications S.A.

Noua ofertă de iarnă, valabilă până pe 15 ianuarie 2022, se bazează pe două abonamente simple şi avantajoase, ambele disponibile atât pentru persoane fizice, cât şi pentru persoane juridice, clienţi actuali sau noi:

Abonament la 6 euro pe lună, cu date, minute și SMS-uri naționale nelimitate şi fără perioadă contractuală obligatorie.

Oferta cu telefon inclus, la 13 euro pe lună, cu smartphone-uri precum Samsung Galaxy A32, Xiaomi Redmi Note 10s, OppoA74 incluse fără cost suplimentar la pachet cu abonament cu date naționale nelimitate, minute și SMS-uri nelimitate în reţelele naţionale şi roaming în SEE, plus 200 de minute internaționale în SEE şi Zona 1.

Mai mult, oferta de Black Friday, disponibilă în perioada 19 noiembrie – 5 decembrie, va fi dedicată exclusiv clienților existenți Telekom Mobile care doresc să îşi reînnoiască abonamentul sau să achiziţioneze încă un abonament, oferindu-le reduceri substanțiale la smartphone-uri de top precum și beneficii nelimitate – toate împreună cu abonamentul de 15 euro pe lună. Printre telefoanele din oferta de Black Friday se numără Samsung Galaxy A52 la 129 de euro, Xiaomi 11T la 259 de euro, Samsung Galaxy S21 la 459 de euro dar şi multe altele.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*