Vânzări de 650 milioane de lei pentru Flanco în primele 7 luni ale anului

Magazin Flanco. FOTO Premium PR

Flanco a încheiat primele șapte luni ale anului 2024 cu o valoare a vânzărilor de 650 milioane de lei, în creștere cu 14% față de aceeași perioadă a anului anterior. Prin comparație, piața produselor electro-IT a crescut în valoare cu aproximativ 9%.

“După cinci ani cu evoluții de piață diferite, cinci ani în care comportamentul de consum s-a modificat semnificativ de cel puțin trei ori, primele șapte luni ale anului 2024 marchează o revenire semnificativă a interesului clienților pentru magazinele fizice”, spune Dragoș Sîrbu, CEO Flanco. “De altfel, magazinele fizice Flanco au o creștere de peste 20% față de perioada similară din 2023, aceasta venind după o altă creștere de 22%, în 2023 față de 2022. Piața de produse electronice și electrocasnice a crescut în perioada analizată cu 9% în 2024 față de 2023 și cu doar 3% în 2023 față de 2022.”

Anul 2024 a fost marcat de proiecte importante pentru retailer. Repoziționarea ca prima rețea de magazine Smart Discounter din retailul electro-IT românesc si o nouă identitate de brand au presupus începerea unui proces complex de reamenajare a magazinelor, care se va întinde pe parcursul a trei ani.

În prima jumătate a anului, Flanco a deschis cinci noi magazine în orașe importante din țară, printre care al doilea magazin din Brașov, al doilea din Focșani, a patra locație în Pitești și a 11-a din capitală. Totodată, retailerul a achiziționat primele sale două proprietăți de real estate, în care va dezvolta de la zero magazine tip greenfield.

“Până la finalul anului, vom lansa aplicația mobilă Flanco Buzz, vom finaliza reamenajarea tuturor magazinelor din centrele comerciale mari sub noua identitate de brand și vom deschide alte patru magazine Smart Discounter în orașe mari din țară”, spune Dragoș Sîrbu.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*