Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, anunță că în urma implementării strategiei de promovare online pentru lanțul de farmacii Professional Farmaline, veniturile site-ului Pfarma.ro generate de campaniile de digital marketing gestionate de Zitec au crescut cu 40% în perioada mai 2021 – mai 2022, comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior.
Începând din luna mai a anului trecut, echipa Zitec furnizează servicii de digital marketing pentru brandul Professional Farmaline, dezvoltând conceptul și execuția pentru toată comunicarea Pfarma.ro și a farmaciilor fizice Professional Farmaline. Astfel, după un an de colaborare, în urma campaniilor implementate de Zitec, traficul pe site-ul Pfarma.ro a înregistrat o creștere cu 48% față de același interval din anul precedent. De asemenea, farmacia online Pfarma.ro a raportat o creștere cu 57% a utilizatorilor noi pe site, precum și o creștere cu 53% a veniturilor generate de aceștia, pentru canalele media gestionate de Zitec.
Potrivit reprezentanților Zitec, crearea și implementarea strategiei complete de digital marketing a inclus servicii media precum: campanii Google Ads, Facebook și Instagram Ads, Bing Ads, Youtube Ads, Programmatic & Direct Buying pe site-uri locale, Outdoor sau Radio. În plus, Zitec a livrat și serviciile de creație – design grafic pentru materialele din online și offline, producție video, email marketing, social media management, dar și strategia media și studii de piață care au stat la baza dezvoltării campaniilor de relații publice.
„Experiența acumulată la nivel de echipă, dar și specializările și calificările membrilor acesteia, ne-au ajutat să identificăm nevoile partenerului nostru Professional Farmaline și să oferim soluțiile inovative și de impact de care avea nevoie, astfel încât să ne atingem obiectivele propuse. Creșterile înregistrate în ceea ce privește traficul și vânzările online pe toată perioada colaborării, precum și desemnarea Pfarma.ro drept cel mai bun site din categoria Farmacie în cadrul GPeC – Gala Premiilor eCommerce 2021, demonstrează încă o dată maturitatea serviciilor livrate de echipa Zitec. Pentru anul acesta, avem în plan și alte inițiative pe noi canale de comunicare cu potențial de creștere ceea ce va contribui și mai mult la consolidarea prezenței brandului în mediul digital”, a declarat Dan Toma, Digital Marketing Director, Zitec.
“Echipa de digital marketing Zitec ne-a oferit exact mixul de soluții digitale de care aveam nevoie să creștem performanța campaniilor și notorietatea brand-ului. Ne place faptul că soluțiile sunt întotdeauna adaptate profilului și obiectivelor companiei noastre. Colaborarea este una foarte bună, echipa ne surprinde de fiecare dată plăcut atât prin creativitate cât și prin eficiență”, a declarat Răzvan Munteanu, Director General, Professional Farmaline
Pentru anul 2022, Zitec și Professional Farmaline își propun să continue dezvoltarea strategiei de comunicare a brandului în mediul online, dar și intrarea pe noi canale de promovare, cu scopul de a face cunoscut brandul și către alte categorii de public.
Totodată, luna aprilie 2022 a marcat debutul comunicării brandului în outdoor și radio, parte dintr-o campanie integrată ce are ca obiectiv promovarea serviciului de livrare în patru ore a comenzilor online pentru clienții din zona orașului Ploiești și împrejurimi. Pentru această campanie, Zitec a propus și implementat strategia de comunicare media, precum și toate materialele creative folosite în aceasta.
Be the first to comment